Rabu, 22 Februari 2012

ILOVEYOUUUU

Weh biy , aku sayang kau sesangat kau tahu . Aku banyak berubah sebab kau biy , macam tak percaya jee yang aku ni berubah weh . Weh , aku happy gila barbi ohh couple dgn kau . But ada org jelouse kita dua happy , then ada jugak kacau relay kita , hanya mampu bersabar jela kankan . Maybe tu ujian ALLAH beri kat kita kan biy . If ada yang kacau relay kita , pleasa lah weh jangan kacau . Aku dah cukup bahagia dgn dia . Aku tak kacau relay korang puns . please jangan kacau kebahagiaan aku dgn dia . Aku hope sesangat ! If aku hilang dia , maybe aku tak tahu apa terjadi kat aku ni , boleh terima tak kan ! Kita tak tahu apa terjadi akan datang ! So hanya mampu berdoa jee . If dengkit aku couple dgn dia sekali puns jangan lah nak hancurkan relay aku dgn dia kan ! Hm , please again :) THANKSYOU ! KBYE

2 ulasan:

  1. sweetie! hi. okay tau kite tak kenal 1 sama lain. tp nak cakap, korang awesome gilaa! cool sangat. nak tiru lahh. hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haha , yeke ? Btw thanks sayang , kita orang biasa biasa jee , segan lahh i :)

      Padam